Managementassistent / communicatiemedewerker

Organisatietalent met een vlotte pen gezocht!

Bij GERRIT is geen dag hetzelfde! Daar kunnen jouw nieuwe collega’s je meer over vertellen. Ben jij een managementassistent met een vlotte pen? Of een communicatiemedewerker met plan- en organiseertalent? Dan is de baan van managementassistent / communicatiemedewerker jou op het lijf geschreven!

Over de functie

Je krijgt een gecombineerde functie: deels managementassistent, deels communicatiemedewerker. Je werkt hierbij nauw samen met onze managementassistent en onze communicatiemedewerker. Samen zorgen jullie voor perfecte ondersteuning van het managementteam én werken jullie aan het ontwikkelen en uitvoeren van communicatiestrategieën voor zowel de externe als interne communicatie van GERRIT.

Jouw werkzaamheden:

Managementondersteuning:

  • Plannen en organiseren van afspraken en bijeenkomsten;
  • Voorbereiden en notuleren van verschillende overleggen, zowel met interne als externe deelnemers;
  • Bewaken deadlines en acties;
  • Aanspreekpunt en inkoop facilitaire zaken;

Communicatie:

  • Schrijven/produceren en plaatsen van content voor website en social media;
  • (mee)Schrijven van communicatieplannen voor onze projecten;
  • Voorbereiden en uitvoeren van marketingcampagnes;
  • Ondersteunen en adviseren van de interne teams bij hun communicatieactiviteiten.

Wat vragen we van je?

Je bent de perfecte aanvulling voor ons team als je een proactieve en constructieve houding hebt. Je hebt een scherp gevoel voor bestuurlijke verhoudingen. Daarnaast kun je snel schakelen, weet je het overzicht te houden en je bent goed in prioriteren. Je kunt goed plannen en organiseren en in je werk ben je nauwkeurig en punctueel. Je bent integer en betrouwbaar en door je flexibele persoonlijkheid gaat de samenwerking met je collega’s je goed af.

Jouw profiel:

  • Minimaal mbo-niveau;
  • Aantoonbare relevante werkervaring (minimaal twee jaar);
  • Stressbestendig, secuur en discreet;
  • Een kei in plannen en organiseren;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je weet hoe je boodschappen vertaalt naar verschillende doelgroepen;
  • Woonachtig in (de omgeving van) Drachten;
  • Flexibel. Bereid tot het af en toe uitvoeren van werkzaamheden in de avonduren of op andere werkdagen;
  • Ervaring met MS Office-365 pakket;
  • Ervaring met programma’s zoals Mailchimp en WordPress is een pré.

Wat hebben we je te bieden?

  • We bieden je een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week. In eerste instantie voor een jaar, met de intentie om jouw contract daarna te verlengen of om te zetten naar een vaste aanstelling;
  • We bieden, afhankelijk van je kennis en ervaring, een passend salaris;
  • Pensioenregeling conform PFZW en een eindejaarsuitkering (vergelijkbaar met 13e maand);
  • Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

Je komt te werken binnen een gestaag groeiend bedrijf met een enthousiaste, gedreven, informele groep van nu 27 medewerkers en daarnaast nog enkele externe krachten. Binnen GERRIT wordt voor en door het personeel veel georganiseerd, zowel binnen als buiten het werk om. In dit ‘werken bij GERRIT’ filmpje krijg je een indruk van jouw nieuwe collega’s.

Wij zijn GERRIT?

Ja inderdaad, wij zijn GERRIT, verbinder van zorg! Digitaal zorggegevens uitwisselen met andere zorgverleners of patiënten? Wij helpen! GERRIT is het regionale samenwerkingsverband van zorgpartijen in Noord-Nederland op het gebied van zorgcommunicatie en ICT. Van en voor de zorg dus! Meer over ons vind je op onze website: wijzijngerrit.nl.

Word jij onze nieuwe collega?

Als jij zin hebt in de baan van managementassistent / communicatiemedewerker bij GERRIT, dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet, in de vorm van een heldere persoonlijke motivatie, aangevuld met je CV. Die kun je mailen naar managementondersteuning@wijzijngerrit.nl. Reageren kan tot uiterlijk 31 december 2021.

Voor informatie over de vacature kun je bellen met Marten de Boer, manager Diensten of Michel Löhr, manager Relaties en Businessontwikkeling, via 085-7604076.