Servicemanager diensten

Help ons diensten te ontwikkelen en borgen voor de zorg in Noord-Nederland

Wij zijn GERRIT, en wij zoeken jou! GERRIT is in Noord-Nederland de regionale samenwerkingsorganisatie (RSO) in de zorg op het gebied van ICT. Onze missie is het digitaal verbinden van de zorgorganisaties. Dat doen we via het begeleiden en uitvoeren van projecten en het leveren van diensten op het gebied van digitale zorgcommunicatie. Wij voorzien door het toenemend aantal projecten een groei aan nieuwe diensten. Daarom zijn we op zoek naar een ondernemende servicemanager die de verantwoordelijkheid neemt voor de ontwikkeling en borging van deze diensten.

Over GERRIT

Ons team van projectleiders werkt samen met de regio aan een groot aantal zorginnovaties, zoals verbetering van informatie-uitwisseling in de medisch-specialistische zorg, het digitaliseren van de geboortezorgketen en projecten die de medicatie-overdracht tussen alle zorgsectoren verbeteren. Samen met de regionale zorgaanbieders realiseren we zo de nodige innovatie-ambities uit het Integraal Zorgakkoord en lopen we voorop in landelijke ontwikkelingen zoals de diverse ‘VIPP-regelingen’, MedMij en Medicatie-overdracht.

Vanuit de projecten ontstaan in een aantal gevallen diensten die we vanuit GERRIT Diensten aanbieden aan de zorgorganisaties in de regio. We leveren gebruikersondersteuning vanuit onze Servicedesk en beheren met de dienstenteams de verschillende soorten zorgcommunicatie diensten.

Over de functie

Als Servicemanager ben je de brug tussen de projecten- en de dienstenorganisatie: van businesscase tot implementatie en borging van nieuwe diensten. Jij bent de spil tussen een innovatief project en het daarna toewerken naar beheerde diensten met toegevoegde waarde voor de regio.

Wat ga je doen?

  • Jouw belangrijkste taken zijn:
  • het uitdenken van en adviseren aan MT over mogelijke diensten;
  • het begeleiden van het dienstontwikkelingsproces in samenwerking met de projectleiders van team Projecten & Advies;
  • het zorgen voor dienstbeschrijvingen;
  • het maken van afspraken en afsluiten van contracten met leveranciers;
  • het samen met Marketing, Sales en Communicatie in de regio uitwerken van de bijbehorende klantpropositie;
  • het maken van SLA-afspraken met de zorgpartijen;
  • het aansturen van het gehele leveringsproces;
  • het inregelen van het beheer en de service en support;
  • het coördineren van de gehele keten van levering van ontwikkelde diensten.

Wat breng je mee?

Je bent de perfecte aanvulling op ons team als je een ondernemende en daadkrachtige professional bent met HBO/academisch niveau. Je hebt bijvoorbeeld een IT-, bedrijfskundige of zorgachtergrond. En uiteraard heb je affiniteit met (of werkervaring in) diensten en ontwikkelingen op het gebied van digitaliseringsvraagstukken in de zorg.

Je bent innovatief, doortastend en gedreven om met alle partijen goede afspraken te maken en daar op te sturen. Jij bent goed in samenwerken binnen teams en over organisaties heen en bent een verbinder in het landschap waarin wij als GERRIT actief zijn. Je bent communicatief sterk op alle niveaus binnen en buiten onze organisatie. Je weet verschillende belangen te combineren en houdt het einddoel in zicht. Hierbij werk je resultaatgericht, dit doe je op een enthousiaste en motiverende wijze. Bij dit alles houd je altijd ons motto in gedachten: GERRIT is van en voor de zorg, en een dienst is alleen goed als er een daadwerkelijke verandering en verbetering in de zorg is gerealiseerd.

Wat hebben we je te bieden?

We bieden je een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week. Je ontwikkelt hierbij de zorg, maar ook jezelf doordat je veel samenwerkt met experts, leveranciers en zorgaanbieders in (Noord) Nederland. Je doet daarmee nieuwe ideeën op en bouwt je eigen netwerk uit. Je krijgt de ruimte voor verdere groei in je carrière en volop mogelijkheden voor opleidingen en trainingen.

Werken bij GERRIT betekent werken bij een groeiend bedrijf met een enthousiaste, gedreven, informele groep van ongeveer 30 medewerkers aangevuld met enkele ingehuurde experts. Je wordt onderdeel van het team GERRIT Diensten. Je wordt hierbij aangestuurd door de manager Diensten.

Arbeidsvoorwaarden:

  • We bieden, afhankelijk van je kennis en ervaring, een passend salaris (vergelijkbaar met functiegroep 60 conform Cao ziekenhuizen);
  • We hebben een prima pensioenregeling en een eindejaarsuitkering (vergelijkbaar met 13e maand);
  • We bieden een contract voor in eerste instantie een jaar, met de intentie om deze daarna te verlengen en/of om te zetten naar een vaste aanstelling;
  • Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

Van en voor de zorg! Meer over ons vind je op onze website. Misschien wil je alvast weten wie jouw toekomstige collega’s zijn?

Enthousiast geworden?

Herken jij jezelf in deze mooie en afwisselende baan? Twijfel dan niet en neem contact met ons op!
Dit kun je doen in de vorm van een persoonlijke motivatie, aangevuld met je CV. Die kun je mailen naar managementondersteuning@wijzijngerrit.nl. Reageren kan tot uiterlijk 15 januari 2023. Een assessment kan onderdeel uitmaken van het selectieproces.

Voor informatie over de vacature kun je bellen met Marten de Boer, manager Diensten, via 085-7604076.