Belangrijke brugfunctie tussen Servicedesk, XDS-team en onze klanten

Troubleshooter / ticketmaster XDS

Geïnteresseerd in zorg en digitale zorginnovatie? Gedreven om Nederlands meest toonaangevende XDS-netwerk voor uitwisseling van medische informatie te beheren en door te ontwikkelen? Kom dan werken bij GERRIT om ons XDS-team te versterken en onze klanten te ondersteunen. We zoeken een Troubleshooter / ticketmaster voor ons XDS-team!

De ambitie van GERRIT is: betere zorg realiseren door zorginstellingen onderling nog beter met elkaar én met de patiënt te laten communiceren. Dat doen we o.a. met onze XDS-dienstverlening. Via het uitwisselplatform patiëntdata XDS-Noord Nederland (XDS-NN) kunnen op een veilige manier inmiddels meer dan een miljoen beelden en verslagen tussen ziekenhuizen worden uitgewisseld. Het netwerk is daarmee in Nederland en ook daarbuiten erkend koploper.

Over de functie

Binnen GERRIT worden de doorontwikkeling, service en het beheer rond de XDS diensten uitgevoerd door het XDS-team. Binnen dit team zijn service en beheer, projectleiding en functioneel en technisch beheer ondergebracht. Samen met de Servicedesk van GERRIT worden vragen en problemen van klanten van XDS-NN afgehandeld en incidenten opgelost.

Als troubleshooter/ticketmaster XDS verzorg je de brugfunctie tussen Servicedesk en het XDS-team. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij vragen of problemen over onze XDS-Infrastructuur en diensten. Je zorgt voor registratie van de incidenten en vragen en daarna voor de afhandeling daarvan. Je lost de vraagstukken voor een groot deel zelf op, waarbij je voor de ingewikkelder zaken kan terugvallen op de technisch applicatiespecialisten, netwerkbeheerders en de functioneel beheerders. Eventueel schakel je de leverancier in. Je hebt hierin een regierol en zorgt voor inzicht en overzicht van openstaande vragen en incidenten en zorgt ervoor dat de klanten goed geïnformeerd blijven over de voortgang. Intern stuur je op het tijdig en adequaat afhandelen van de gemelde zaken. Je bent daarnaast verantwoordelijk voor het opzetten, verzorgen en duiden van servicerapportages.

Jij bent voor ons de ideale kandidaat …

Als je een klantgerichte, proactieve teamspeler bent, die als ticketmaster regie voert over de openstaande tickets.

Als je een echte troubleshooter bent die proactief kennis vergaart en oplossingsgericht de incidenten oppakt, oplost dan wel op de juiste plek uitzet.

Als je met je technische achtergrond en functionele nieuwsgierigheid, je klantgerichtheid en je gedrevenheid om incidenten en problemen op te lossen in staat bent om de gebruikers van ‘XDS-Noord-Nederland’ maximaal te ondersteunen, helpen en te ontzorgen.

We gaan graag met je in gesprek wanneer:

  • Je in het bezit bent van minimaal een mbo-diploma (technische richting) of bij voorkeur een hbo-diploma en je beschikt over een hbo werk- en denkniveau
  • Je aantoonbare meerjarige ervaring hebt in een serviceorganisatie of een (technische) helpdesk (bij voorkeur in de ICT en/of de zorg) en je op de hoogte bent van de ITIL processen
  • Je bereid bent om jezelf verder te ontwikkelen in je functie door zelfstudie en opleiding
  • Je woont (of wilt wonen) in Noord-Nederland en in het bezit bent van een geldig rijbewijs.
  • Kennis en/of ervaring met XDS(i) (technisch en/of functioneel) is een pré
  • Kennis van Tomcat, Java, PACS, VNA, EPD/ZIS en communicatieservers, en van standaarden als DICOM, XML, HL7 en/of FHIR is een pré

We zien daarnaast graag dat je beschikt over de volgende persoonlijke kwaliteiten:

  • Enthousiaste en gedreven teamspeler
  • Proactief en oplossingsgericht
  • Analytisch, accuraat en gestructureerd
  • Flexibel en stressbestendig
  • Faciliterend en klantgericht
  • Communicatief vaardig, in zowel de Nederlandse als de Engelse taal

Wat hebben we je te bieden?

We bieden je een leuke, uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week. Onze standaard en geprefereerde aanstelling is 40 uur. Indien je minder uren wenst of kan werken dan heeft het onze voorkeur dat deze uren wel over 5 werkdagen worden verspreid. Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen. Werken bij GERRIT betekent werken bij een gestaag groeiend bedrijf met een enthousiaste, gedreven, informele groep van nu 26 eigen medewerkers aangevuld met enkele ingehuurde experts. Binnen GERRIT wordt voor en door het personeel veel georganiseerd, zowel binnen als buiten het werk om. Om je een indruk van GERRIT te geven, hebben we een ‘werken bij GERRIT’ filmpje gemaakt. (de vacaturetekst loopt door onder het filmpje!)

En wat betreft je arbeidsvoorwaarden:

  • We bieden, afhankelijk van je kennis en ervaring, een passend salaris.
  • We hebben een prima pensioenregeling en een eindejaarsuitkering (vergelijkbaar met 13e maand).
  • We bieden een contract voor in eerste instantie een jaar, met de intentie om deze daarna te verlengen of om te zetten naar een vaste aanstelling.
  • Er zijn volop mogelijkheden tot het volgen van cursussen, trainingen en opleidingen ten behoeve van de uitvoering van jouw functie
GERRIT?

GERRIT is de ‘regionale samenwerkingsorganisatie’ (RSO) van zorgaanbieders in Noord-Nederland op het gebied van ICT. We leveren onze diensten aan een groot deel van de Noord-Nederlandse zorg: ziekenhuizen, GGZ-instellingen, verpleeghuizen, (thuis)zorginstellingen, huisartsen, apotheken, fysiotherapeuten, overige paramedici, laboratoria, GGD, ketenzorginstellingen en overige instellingen.
GERRIT loopt voorop als het gaat om daadwerkelijk gerealiseerde en geïmplementeerde oplossingen op grotere schaal, zoals een integraal zorgnetwerk voor alle zorgaanbieders en zorgverleners, de implementatie van het medicatiedossier via het Landelijke Schakelpunt en de realisatie en ingebruikname van het IHE-XDS uitwisselplatform voor patiëntdata (beelden, BGZ, verslagen en rapporten) XDS-NN voor onder meer beeldenuitwisseling tussen ziekenhuizen (Bekijk bijvoorbeeld even het XDS-filmpje hieronder)

Zin in samenwerken?

Als je zin hebt in de baan van troubleshooter/ticketmaster XDS, zien we je sollicitatie graag tegemoet, in de vorm van een heldere persoonlijke motivatie, aangevuld met je CV. Die kun je mailen naar Managementondersteuning@wijzijngerrit.nl . Reageren kan tot uiterlijk 2 december 2020.

Voor informatie over de vacature kun je bellen met Marten de Boer, Manager Diensten bij GERRIT, via 085-7604076.