Help! Mijn geboortezorgviewer werkt niet

We helpen je graag verder!

Wij helpen je graag verder! Loop onderstaande vragen door om te kijken wat je kunt doen.

Maak je een melding van een probleem?
Houd dan rekening met de volgende punten:

  • Datum en tijd dat het issue speelde
  • Informatie over het issue
  • Schermafbeelding van de foutmelding inclusief datum/tijdstip dat deze is gemaakt; zorg dat de patiëntgegevens niet zichtbaar zijn.
  • Voor ziekenhuizen: aangeven of het probleem zich voordoet binnen de productie-of acceptatieomgeving.
  • In het geval van een testpatiënt kun je het BSN meesturen.
  • Wanneer je ook een melding hebt gedaan bij je bronleverancier stuur dan ook het ticketnummer mee.

Werkwijze bij vragen en issues

Werkt er iets niet? Doe een melding bij jouw leverancier of bij HINQ, afhankelijk van het probleem. Als je niet weet waar je het moet melden doe dit dan bij beiden.

Let op: Als je een melding bij zowel je leverancier als bij HINQ maakt dan kan het zijn dat één van de twee partijen feedback geeft die van belang is voor de andere partij. Indien dit het geval is, geef dit dan door aan de betreffende partij.

Heb je een vraag of weet je niet precies waar je moet zijn? Bel ons gerust! We denken graag met je mee en verwijzen je, indien nodig, naar de juiste plek.

📞 085 76 040 76
📧 babyconnect@wijzijngerrit.nl

Kennisdeling en initiatiefontwikkeling

met de gehele zorgketen

Veilig en snel

digitaal zorggegevens uitwisselen

In het hart

van de zorg