GERRIT Servicedesk

Kenmerken van onze Servicedesk:

  • Elke werkdag bereikbaar van 8:00 – 17:00 uur: 085 – 76 040 76
  • Via mail 24-7 bereikbaar: servicedesk@wijzijngerrit.nl
  • Registreert en behandelt alle binnengekomen mails, meldingen en vragen en koppelt daarover altijd telefonisch of via mail terug
Geschikt voor: apothekers eerstelijnspraktijken algemeen fysiotherapeuten geboortezorg GGZ huisartsen ouderenzorginstellingen overige tweedelijnspraktijken thuiszorg ziekenhuizen

Het leveren van een goede, snelle service is voor ons heel belangrijk. Daarom hebben we een uitgebreide Servicedesk opgezet zodat we al onze zorgklanten te woord kunnen staan. We helpen je bij:

  • vragen over onze diensten en klant worden bij GERRIT
  • vragen over onze projecten en innovaties
  • vragen over participant worden van GERRIT
  • storingen en onderhoud
  • het gebruik van onze diensten

We registreren alle binnengekomen vragen en geven telefonisch of per mail antwoord. Heb je een vraag over onze diensten of kunnen we je ergens bij helpen? Bel ons: 085-7604076.

Wat vind je van ons?

Help ons onze dienstverlening op een hoog niveau te houden en vul onderstaand formulier in.

Evaluatieformulier

Kan er iets beter? Of ben je juist erg tevreden? We horen het graag zodat we continu onze service kunnen verbeteren.

 

Klachtenformulier

Heb je een klacht over een oplossing of service van GERRIT? Maak dan gebruik van ons algemene klachtenformulier.