Servicedesk GERRIT

Vragen of problemen? We helpen je graag!

Vragen of problemen? Onze collega’s van de Servicedesk staan je graag te woord! Je bereikt ons op werkdagen van 8:00 – 17:00 uur via telefoonnummer 085-7604076 of per mail: servicedesk@wijzijngerrit.nl.

Service op afstand

Soms kan het handig zijn om jouw bureaublad over te nemen zodat we je snel en adequaat kunnen helpen. Speciaal hiervoor maken we gebruik van de software van teamviewer. Bel ons bij problemen op 085-7604076, waarna we samen bekijken of het overnemen van het bureaublad wenselijk is.

Voordat wij jou op afstand kunnen ondersteunen, download en open je eerst de benodigde software. Klik op de onderstaande afbeelding om teamviewer te kunnen downloaden en uitvoeren / openen.

Veilig gebruik TeamViewer

Tijdens het contact met de servicedeskmedewerker van GERRIT krijg je instructies over het gebruik. Pas nadat je gegevens hebt uitgewisseld kunnen wij jouw pc overnemen. Zonder jouw medewerking en toestemming is het voor ons dus NIET mogelijk om verbinding te maken. Hiermee houden we het gebruik veilig en vertrouwd.

Storingen en Onderhoud

Wil je weten of er storingen zijn of (gepland) onderhoud aan de servers of het netwerk van GERRIT? Bekijk onderhoud en storingen

GERRIT Servicedesk

  • Elke werkdag bereikbaar van 8:00 – 17:00 uur: 085 – 76 040 76
  • Via mail 24-7 bereikbaar: servicedesk@wijzijngerrit.nl
  • Registreert en behandelt alle binnengekomen mails, meldingen en vragen en koppelt daarover altijd telefonisch of via mail terug

Klachtenformulier

Heb je een klacht over een oplossing of service van GERRIT?
Dien hier een klacht in

Kennisdeling en initiatiefontwikkeling

met de gehele zorgketen

Veilig en snel

digitaal zorggegevens uitwisselen

In het hart

van de zorg