Onderhoud & storingen
We lossen het snel voor je op
We lossen het snel voor je op
Maandelijks worden de XDS servers voorzien van de laatste en relevante patches en/of hotfixes. Na de installatie worden de servers herstart waardoor de XDS servers van GERRIT tijdelijk niet beschikbaar zijn. Tijdens deze herstart is uitwisseling van patiëntgegevens via het XDS netwerk niet mogelijk. Hier vind je meer informatie over het maandelijkse onderhoud van de XDS servers.
Onze specialisten en/of leveranciers voeren regelmatig gepland en soms spoedonderhoud (bv security patches) uit en wijzigingen door op onze infrastructuur en geleverde diensten.
Voor elk onderhoud en wijziging voert GERRIT een impactanalyse uit. Als uit de analyse blijkt dat één of meerdere klanten mogelijk tijdelijk hinder kunnen gaan ondervinden, dan worden de betreffende klanten hiervan uiterlijk 5 dagen van te voren via mail op de hoogte gesteld. Als wij geen impact voor onze klanten verwachten dan volstaan wij met een aankondiging op deze webpagina. Heeft jouw organisatie onverhoopt toch hinder ondervonden? Dan kun je dit volgens de met jouw organisatie afgesproken route bij ons melden.
Tevens vind je op deze pagina informatie over eventuele storingen. Deze informatie wordt vervolgens regelmatig bijgewerkt, zodat je de voortgang kunt volgen.
UMCG heeft een PACS upgrade gepland staan a.s. dinsdag tussen 18:00 en 22:00 (W2025020026 )
Onderhoudswindow: Tijdslot: 25-02-2025 tussen 18:00 – 22:00
Impact: Tijdens het tijdslot uitwisseling met het UMCG niet mogelijk
Betreft: • PACS Upgrade
Reden: Werkzaamheden door de leverancier
Indien u na het onderhoud problemen constateert kunt u tijdens kantooruren bellen met de GERRIT Servicedesk 085 76 040 76.