Medewerker Servicedesk

Altijd dat extra stapje meer voor onze klanten!

Wij zoeken een klantvriendelijke en oplossingsgerichte collega met een technische opleiding voor onze Servicedesk! Onze ambitie is: de zorg beter maken door zorgverleners beter met elkaar én met de patiënt te laten communiceren. De Servicedesk van GERRIT is het centrale aanspreekpunt van onze klanten en onze eigen organisatie. Om onze dienstverlening te verbeteren zijn wij op zoek naar een nieuwe Servicedesk collega die deels 1ste lijn en deels 2de lijn taken gaat oppakken. Kom jij ons team versterken?

Over de functie

Wij zoeken een klantvriendelijke en oplossingsgerichte collega met een technische opleiding voor onze Servicedesk. Jij helpt de klant echt aan een oplossing van haar vraag en/of probleem. Onze klanten zijn zorginstellingen in de drie noordelijke provincies. Dit betekent dat je in contact komt met diverse klanten variërend van (huis)artsen, apothekers, ICT medewerkers van de klant tot contactpersonen van onze eigen leveranciers. Wij bieden vele diensten aan op het gebied van veilige communicatie tussen zorgverleners onderling, maar ook tussen zorgverlener en patiënt. Voorbeelden hiervan zijn:

  • uitwisseling van laboratoriumuitslagen
  • medicatievoorschriften versturen
  • veilig mailen via Zorgmail
  • een glasvezelnetwerk tussen de grote zorginstellingen in het noorden
  • het uitwisselen van beelden (bv echo, MRI, en radiologie) en verslagen tussen ziekenhuizen.

Wat ga je doen?

  • Jij verzorgt het aannemen en registreren van (aan)vragen en incidentmeldingen van klanten die via telefoon en mail binnenkomen. Het samen met de klant een beeld vormen van de (aan)vragen en de incidentmeldingen of mogelijke oorzaken hiervan is daarbij de eerste stap.
  • Je maakt een eerste analyse van de (aan)vragen en de incidentmeldingen, maakt inschattingen over impact en prioriteit en pakt ze in de juiste volgorde op.
  • Je probeert in direct overleg met de klant zijn vragen te beantwoorden en de gemelde incidenten op te lossen, dan wel je registreert zoveel mogelijk relevante informatie om het te kunnen doorzetten naar de 2de-lijn of 3de-lijn (intern of bij derden).
  • Jij pakt voor een deel van je tijd 2de lijns tickets op en zorgt zelf of in samenwerking met andere medewerkers of leveranciers voor een oplossing en terugkoppeling naar de klant. Dit betreffen ICT-technische vraagstukken op het gebied van netwerkbeheer, systeembeheer en technisch applicatiebeheer.
  • Jij bewaakt de voortgang en tijdige afhandeling van doorgezette vragen of meldingen.
  • Jij verstrekt informatie en toelichting over onze producten en diensten aan bestaande en potentiële klanten.
  • Waar nodig maak je op basis van sjablonen offertes en/of contracten, verwerkt mutaties in abonnementen en verwerkt opzeggingen van klanten.
  • Het verder verwerken van terugontvangen (getekende) contracten: zorgen voor opvolging van de afspraken en verwerking in de administratie (t.b.v. facturering).
  • Het verlenen van medewerking aan marketingactiviteiten en/of projecten van GERRIT.

Bij dit alles houd je altijd ons motto in gedachten: Het is pas écht klaar als de klant geholpen is en zich geholpen voelt!

Wat breng je mee?

Je bent de perfecte aanvulling op ons team als je servicegericht en initiatiefrijk bent en daarnaast over de volgende competenties en kennis beschikt:

  • Je hebt minimaal een havo- of bij voorkeur een mbo-opleiding in de techniek/systeembeheer/netwerkbeheer/ICT succesvol afgerond
  • Je bent accuraat, klantgericht, omgevingsbewust en oplossingsvaardig
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Ervaring op een Servicedesk is een pré, maar we bieden ook de ruimte voor ontwikkeling
  • Ervaring met het bieden van ICT-dienstverlening / gebruikersondersteuning is een pré
  • Ervaring met / kennis van de praktijk van zorgaanbieders is een pré
  • Ervaring met MS-Office-pakketten en kennis van servicemanagement tools (wij gebruiken Accountview) is een pré

Heb je alle competenties afgevinkt en woon je ook nog in Noord-Nederland (of ga je hier wonen)? Dan kon jij wel eens de beste kandidaat voor deze vacature zijn!

Wat hebben we je te bieden?

We bieden je een uitdagende functie voor 24 tot 40 uur per week binnen een leuk en gemotiveerd Servicedesk team. Jij start in de 1ste lijn en na een inwerkperiode is het de bedoeling dat jij steeds meer 2de lijn zaken gaat oppakken. Voor ons zou de ideale verhouding zijn indien je uiteindelijk 2 dagen 1ste lijn en de rest van de tijd 2de lijn zaken kunt oppakken.

Werken bij GERRIT betekent werken bij een gestaag groeiend bedrijf met een enthousiaste, gedreven, informele groep van nu 26 eigen medewerkers aangevuld met enkele ingehuurde experts. Binnen GERRIT wordt voor en door het personeel veel georganiseerd, zowel binnen als buiten het werk om. In dit ‘werken bij GERRIT’ filmpje krijg je een indruk van jouw nieuwe collega’s.

En wat betreft je arbeidsvoorwaarden:

  • We bieden, afhankelijk van je kennis en ervaring, een passend salaris.
  • We hebben een prima pensioenregeling en een eindejaarsuitkering (vergelijkbaar met 13e maand).
  • We bieden een contract voor in eerste instantie een jaar, met de intentie om deze daarna te verlengen of om te zetten naar een vaste aanstelling.

Wij zijn GERRIT?

Ja inderdaad, wij zijn GERRIT, verbinder van zorg! Digitaal zorggegevens uitwisselen met andere zorgverleners of patiënten? Wij helpen! GERRIT is het regionale samenwerkingsverband van zorgpartijen in Noord-Nederland op het gebied van zorgcommunicatie en ICT. Van en voor de zorg dus! Meer over ons vind je op onze website: wijzijngerrit.nl.

Zin in samenwerken?

Als jij zin hebt in de baan van medewerker Servicedesk bij GERRIT, dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet, in de vorm van een heldere persoonlijke motivatie, aangevuld met je CV. Die kun je mailen naar managementondersteuning@wijzijngerrit.nl. Reageren kan tot uiterlijk 15 januari 2022.

Voor informatie over de vacature kun je bellen met Marten de Boer, Manager Diensten bij GERRIT, via 085-7604076.