Je bent samen met jouw team het centrale aanspreekpunt van de klanten van GERRIT en de organisatie. Telefoontjes, mails: wanneer een klant een vraag heeft, komt deze als eerste bij jou terecht. Van klanten als (huis)arts, apotheker, ICT-medewerker tot de contactpersonen van onze leveranciers en van vragen over onze diensten zoals ZorgMail en Zorgnet, tot verzoeken voor het aanpassen van contracten: aan jou om te analyseren, collega’s te betrekken, de voortgang te bewaken en uiteindelijk te zorgen voor een tevreden klant.
In het kort
Als Medewerker Servicedesk bij GERRIT ziet geen dag er hetzelfde uit, maar we geven je graag een inkijkje:
Jouw werkdag start om 8:00 uur, want vanaf dan is GERRIT telefonisch bereikbaar voor klanten. Daarvoor zet je nog gauw een lekker bakje koffie of thee en dan is het tijd om je mailbox te bekijken. Je verwerkt wat mails: je beantwoordt een vraag van een klant en een andere mail, over ons Zorgnet, stuur je door naar de collega die daar alle ins en outs van weet. De telefoon gaat: jij bewaakt de eerste lijn dus je helpt de klant op weg en je registreert de klantcontacten. Kom jij er niet uit, dan schakel je door naar een collega die verder kan helpen. Na een gezellige lunch met alle collega’s en een rondje wandelen neem je weer plaats achter je bureau en ga je aan de slag met het registreren van mails en reacties in ons CRM-systeem Tribe. De bel gaat: je doet open en brengt de leverancier naar zijn afspraak. Je belt een klant terug die een probleem ervaart in het systeem en kijkt met hem mee via Teamviewer om te kijken wat er moet gebeuren. Ten slotte verwerk je nog wat terugontvangen getekende contracten voor nieuwe aansluitingen op Zorgnet en zorg je voor opvolging van de afspraken voor de levering door jouw collega’s van het Zorgnet team. Dan sluit je de boel af.
Wat hebben we je te bieden?
- Een uitdagende functie voor 32 uur per week de eerste 6 maanden ter vervanging van onze collega die met zwangerschapsverlof gaat, en de tweede 6 maanden voor 24 uur per week;
- Een jaarcontract met de intentie om deze daarna te verlengen, mogelijk in een vaste aanstelling;
- Een passend salaris afhankelijk van je kennis en ervaring;
- Werken bij een groeiend bedrijf met enthousiaste, gedreven, sociale collega’s, in een gezellig team dat goed op elkaar is ingespeeld en persoonlijk contact belangrijk vindt;
- Een prima pensioenregeling (PFZW) en een eindejaarsuitkering;
- Een werkplek waar je je thuis voelt, met veel leuke activiteiten en een vitaliteitsprogramma: van een potje padel tot een kookcursus.
Wat neem jij mee?
- Je bent klantvriendelijk en service – en oplossingsgericht: je doet er alles aan om de klant te helpen aan een oplossing voor de vraag/het probleem;
- Je bent accuraat en jouw communicatieve vaardigheden staan als een huis;
- Flexibiliteit is voor jou vanzelfsprekend; je begrijpt dat de Servicedesk altijd bereikbaar is;
- Je hebt werkervaring op een Servicedesk;
- Je hebt minimaal een mbo-opleiding afgerond;
Niet per se nodig, maar ook handig als je:
- Kennis hebt op het gebied van ICT-dienstverlening/gebruikersondersteuning;
- Kennis hebt op het gebied van de praktijk van zorgaanbieders;
- Kennis hebt van in de zorg gebruikte zorginformatiesystemen;
- Ervaring hebt met MS-Office pakketten en het gebruik van servicemanagement tools (GERRIT gebruikt Tribe).
Wij zijn GERRIT?
Ja inderdaad, wij zijn GERRIT, verbinder van zorg! Digitaal zorggegevens uitwisselen met andere zorgverleners of patiënten? Wij helpen! GERRIT is het regionale samenwerkingsverband van zorgpartijen in Noord-Nederland op het gebied van zorgcommunicatie en ICT. Van en voor de zorg dus! Onze ambitie is om de zorg beter te maken door zorgverleners beter met elkaar én de patiënt te laten communiceren. Meer informatie lees je op de website.
Enthousiast?
Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. Stuur jouw persoonlijke motivatie en CV uiterlijk zondag 30 maart 2025 naar managementondersteuning@wijzijngerrit.nl
Heb je nog vragen over de vacature voordat je solliciteert? Bel dan met Marten de Boer, Manager Diensten bij GERRIT. Dat doe je via 085-7604076.