05 juli 2021

Jaarverslag GERRIT 2020: samen springen we voorwaarts

Corona zette in 2020 het dagelijks leven op z’n kop, óók bij GERRIT. In sneltreinvaart schakelde de zorg over naar digitale alternatieven. GERRIT ondersteunde waar mogelijk. Wat is de balans na een jaar extra digitalisering?

Nu we een jaar verder zijn zien we zowel de voordelen als de tekortkomingen van digitalisering op sommige onderwerpen. Zaak is nu lering te trekken uit de opgedane ervaringen: waar werkt digitalisering wel en waar (nog) niet? Zorgverleners, zorgverzekeraars, patiëntvertegenwoordigers, overheden en regionale samenwerkingsorganisaties zoals GERRIT: al langere tijd werken we samen aan het anders inrichten van de zorg. De coronapandemie heeft er versneld voor gezorgd dat we nu een realistischer beeld hebben van hoe dat dan zou moeten.

Download ons jaarverslag

Jaarverslag GERRIT 2020Het jaar 2020 was daarmee onbedoeld een grote leerschool, ook voor GERRIT en de noordelijke regio. In ons jaarverslag 2020 geven we een inkijkje in de ontwikkelingen van het afgelopen jaar en blikken we waar mogelijk kort vooruit op de toekomst.

Download het jaarverslag GERRIT 2020 (pdf)

Vragen?

Heb je vragen naar aanleiding van dit jaarverslag? Of wil je weten wat GERRIT voor jou kan betekenen op het gebied van digitalisering in de zorg? Neem dan gerust contact met ons op: 085-7604076.